Loader
Kalite ve Müşteri Memnuniyeti
yapı, inşaat, malatya, inşaa, bina, construction, iş hanı, apartman, fabrika,
501
page-template-default,page,page-id-501,page-child,parent-pageid-427,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-19.9,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_responsive
 

Kalite ve Müşteri Memnuniyeti

 

Uygulamakta olduğumuz EFQM Mükemmeliyet Modeli doğrultusunda kalite ve müşteri memnuniyeti sertifikalarıyla yetinmeyip, çıtamızı yükseltmeye devam ediyoruz.

Kalite ve garanti yükümlüklerini yasaların koyduğu asgari şartların üzerinde karşılıyoruz, çünkü kalitemize güveniyoruz. Bu özgüvenimizin arkasında dikkatlice gerçekleştirdiğimiz kalite doğrulama ve test süreçleri yatıyor. Tüm ürünlerimizin prototipleri ve seri üretim numuneleri Avrupa Standartlarındaki Bürosit Test Laboratuvarı’nda denge, mukavemet ve ölçü testlerinden geçiriliyor. Bürosit Ar-Ge Merkezi’nin TÜBİTAK destekli bir projeyle geliştirdiği Bürosit Test Laboratuvarı’ndaki testlerin yönetimi Bürosit Kalite Departmanı tarafından gerçekleştiriliyor.

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi sertifikasıyla kalite yönetimimizi belgelendirerek, verdiğimiz kalite güvencesiyle ayrışıyoruz. Ürün için beklenen 2 yıl yasal garantiyi minimum 3 yıldan başlatıyoruz. Bunun yanı sıra 10 yıl yedek parça temini taahhüdümüzü eksiksiz yerine getiriyoruz.

Bürosit Teknik Servisi 1997 yılından bu yana yurt içi ve yurt dışında hizmet veriyor. Bürosit Teknik Servisi ve yetkili teknik servis merkezleriyle sorunları en kısa sürede çözmeye odaklanıyoruz.

 

 

 

 

 

444 16 06 Bürosit Müşteri Memnuniyet Hattı ile müşterilerimizin sorularını cevaplıyor, memnuniyet ve şikayetlerini dinliyoruz. İç ve dış tüm şikayetler bir yazılım ile yönetilerek herhangi bir konunun gecikmesi ya da çözümsüz kalması önleniyor.Bürosit Kalite Departmanı her sabah üretim merkezimizde müşteri memnuniyet ve şikayet geribildirimleriyle önerdikleri çözümleri sunuyor. Böylece tüm ekip geribildirimlerinizi dinleyerek, ürün ve hizmet performanslarını geliştirmek için çalışıyoruz.

Hatalarımızı gizlemek yerine çözüyor ve sonuçları paylaşıyoruz. Bu çalışmalarımızla 2012 yılında ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Sertifikası’nı almaya hak kazandık. Satış sonrası hizmetlerimizi EFQM geliştirme ve yaygınlaştırma projesi ile iyileştirmeye devam ediyoruz.